dinsdag 9 oktober 2007

Oproep

Voor zover mij bekend, wordt er momenteel gewerkt aan een eigen officiële website van het "Hospice Martinus".
Zolang deze nog niet gerealiseerd is, ben ik graag bereid om deze weblog te blijven bijhouden.
Daarbij ben ik in de toekomst echter in hoge mate aangewezen op informatie van buitenaf.
Natuurlijk zal ik zelf contact blijven houden met de mensen van "Martinus", maar over belangrijke actualiteiten zal ik niet meer 'direct' kunnen beschikken.
Daarom wil ik iedereen verzoeken om mij bij het actualiseren zoveel mogelijk behulpzaam te willen zijn. Omdat het eigenhandig plaatsen artikelen en/of berichten helaas technisch niet mogelijk is, vermeld ik hier graag mijn e-mail adres: j.c.vandelaar@home.nl, in de hoop dat ik nog veel informatie en vooral positieve reacties over het hospice mag ontvangen.
Bij voorbaat dank!
Jo van de Laar

1 opmerking:

Bert zei

Wat zie ik nou, is het "PR Team" weer opgeheven?

't Is toch ook wat zeg. o:))